OPTIMALISATIE
Voor de optimalisatie van website content bestaan er 3 mogelijkheden:
Dit kan zowel in een vroeg als later stadium opgepakt worden in de ontwikkeling van (website) content. Altijd afhankelijk van uw wensen en natuurlijk het beschikbare budget.
- Creatie van meer content voor een nog betere klantbeleving en om meer klanten aan te trekken (content marketing)
- Het optimaliseren van content om beter vindbaar te worden
- De huidige content verbeteren (b.v. van producten of diensten)
Dit kan zowel in een vroeg als later stadium opgepakt worden in de ontwikkeling van (website) content. Altijd afhankelijk van uw wensen en natuurlijk het beschikbare budget.
Alles in kaart brengen
Er wordt in kaart gebracht wat er precies nodig is om de (website) content te optimaliseren afhankelijk van het gestelde doel. Wat het doel ook is, JETTY heeft veel ervaring op al deze 3 gebieden en kan u voorzien van advies, maar ook zorgdragen voor de implementatie ervan. Ook op het gebied van de ontwikkeling van een content marketing strategie waarmee u online (èn offline) de klant optimaal kunt bedienen in zijn klantreis. JETTY maakt daarbij vaak gebruik van haar betrouwbare netwerk aan SEO & Social Media-specialisten en grafische (multimedia/IA)-designers.
Wegwijs in het doolhof
Zelfs grote organisaties die de bomen door het contentbos niet meer zien, kan JETTY bijstaan in het structureren, herzien en aansturen van interne processen, beheer en onderhoud met betrekking tot de creatie en optimalisatie van content (marketing).