JETTY Marketing Communications I Content die verleidt... Concept. Creatie. Optimalisatie. Content!
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact

CONCEPT

CONCEPT

Hoe verleidt u uw klant​en tot de gewenste ‘conversie’ op een website of via content? Het antwoord hierop wordt uitgewerkt via het ‘concept’ voor basiscontent voor uw website of via content mapping.​

Het startpunt

Het concept is altijd het startpunt voordat content gecreëerd wordt. Daarin worden vragen beantwoord zoals: Wie is uw doelgroep en wat is het doel/boodschap van uw website? Wat zijn de uitgangspunten voor look & feel, de teksten en de 'flow' van de website. En de ‘how’, 'what' en de ‘why’ worden hierin samengevat. Daar kunt u de (website) content altijd weer aan toetsen zodat u focus blijft houden.

De klantreis ('customer journey')

Dit vormt ook het startpunt van uw content marketing strategie. ​Het vertrekpunt hierbij is altijd de klantreis van potentiële of bestaande klanten. Deze klanten worden eerst getypeerd via buyer persona’s waarvoor de content gecreëerd gaat worden. Op basis van deze persona’s kunnen de middelen/ kanalen en de contenttypes bepaald kunnen worden. Ook weer afhankelijk van het moment waar zij in hun klantreis zitten.

Terug naar de basis

Dus wat de opdracht ook inhoudt, JETTY gaat samen met de klant altijd terug naar de basis. Nog voordat de teksten geschreven of de beelden of (online) kanalen bedacht worden. Als het concept duidelijk is, dus als alle uitgangspunten van de (website) content bepaald zijn, vindt de creatie plaats.
Foto

Samen aan de slag?

Bel of stuur me een bericht en vertel me jouw content uitdagingen. Dan bepalen we samen welke stappen er nodig zijn om jouw merk en content naar het gewenste niveau te tillen.
​

PORTFOLIO


​Neem nu contact op 
en vertel mij je
​content uitdagingen...

Foto
Foto
Foto
Foto